Wednesday 4 May 2011

my first entry

Bismillah aku mulakankan sebagai pembuka bicara..aceycey,mcm dh ahli sastera plak rasanya..bakat terpendamlah katakan..hehe..blog nie aku buat time tgh bohsan...skrang nie tgh bosan la nie..member2x lain tgh bertungkus-lumus stdy tok final exam,aku ja tanpa rasa segan dan silu dok terpacak dpn laptop berfb la,bertwitter la dan mcm2x aktiviti yg membawa kpd lagha(sia-sia)..hahaaa..xda mood nk stdy kot mlm nie.hoho..simple word MALAS!!!kalu malas mcm2x alasan aku bleh wat tok melegakan hati ni...cnthnya berbunyi begini "ala kalau dh malas,sumbat apa pon ttp xmasokk..sok pg2x hg bgn la awai stdy..,esok kan masih ada.."..hah itu antara salah satu cnthnya..padahal,xda maknanya nk bgn awal stdy..hukhuk.. apa2x pon aku nk rilek2x ja mlm nie(padahal smlm pon dh rilek)..aku akhiri karangan pd hari ni dgn wasalam...

2 comments:

  1. omg... mun... congratz..... but.. eza ckp dia touching.. xda gmbr dia.....

    ReplyDelete
  2. hehe..tq2x..jgn la touching2x..nie gambar time g pd..xpa baru first try..

    ReplyDelete