Thursday 5 May 2011

Mother's Day

assalamualaikum..hari nie ari jumaat..penghulu segala hari..moga2x kt manfaatkan masa yg ada dgn melakukan amal kebaikan..hari nie jugak jatuhnya hari ibu..skunk nie tgh sibuk kat fb semua org nk tukaq prof pict diorang gambar ibu masing2x..bagus2x,cam 2 la...tapi kan bagus kalu trus kekal letak gambaq ibu,mak,mama,umi or apa2x je la panggilan korang dkt org yg melahirkan korang..lepas ari ibu,konpom2x gambaq ibu ntah melayang kemana..bukannya xsokong letak gambaq ibu,bagus benda 2,tp kan bagus kalu dkekalkan letak gambaq mereka..haha..k la aku pon xmau la nk mengomel lama2x sgt,pd kesempatan nie,aku nk wish kat dlm blog nie SELAMAT HARI IBU terutamanya pd mak aku dan jugak seluruh ibu ddunia nie..terima kasih mak sbb sudi melahirkan,membesarkan,menjaga dan mcm2x lagi la dari ank mak nie kecik sampai la dh besaq gedabak cam skunk..rasanya xterbalas segala pengorbanan mak kat adik..hukhuk..adik hanya mampu berdoa kpd Allah agar mak dpnjgkan usia,dberi tubuh bdn yg sihat dan mendapat ketenangan dunia akhirat..mari kwn2x kt sama2x medoakan kesejahteraan mak kt..satu ja perangai aku,aku mmg xreti nk expresskan feeling syg kat mak aku..mksdnya bukannya aku nie ank derhaka or xsyg mak aku..aku xreti la nk bg ucapan selamat hari ibu face 2 face kat mak aku..malu la katakan..apa pon aku SAYANG mak aku sgt2x..kata2x xckup menggambarkan rasa syg aku dkt mak ngan family aku..tanpa mereka aku rasa sunyi dan dunia nie kosong sgt...marilah kt menghargai org dsamping kt selagi nyawa kt dan juga nyawa mereka masih dkandung bdn..k la,pnjg plak la aku tulis rinie,aku habiskan coretan yg xseberapa nie dgn wasalam...Happy Mother's Day..

No comments:

Post a Comment