Saturday 7 May 2011

4 the first time..

assalamualaikum..moga sesiapa yg membaca post nie sihat2x slalu..ari nie nk cerita skit..td mak kol..mmg best glerrr la,cuma belom diktiraf lg la kegilaan 2 oleh hsptl tg rambutan ataupon tampoii..mak tanya sal xm,dh mkn ke blom,mkn pa,wat pe dan mcm2x g la..aku pon membalas la segala interview dr mak aku 2..haha..elok plak masa mak aku kol,ari 2 ari ibu..aku nie mmg dr lahir,sampai la umuq dh 20,xpenah wish sepatah perkataan selamat hari ibu pon kat mak aku..adik aku yg lahir lewat dr aku pon dh wish kat mak aku siap bg bunga kot..isk2x mmg terasa jahat dan xberguna rasa diri nie wkt 2..tp aku mmg nk wish..dsbbkan malu aku pendamkan ja la..haha..so,4 the first time in my life,masa umuq aku 21 tahun,tahun nie la,aku wish selamat hari ibu kat mak aku..hahaaa..yesss,finally i said it..aku plak tanya kat mak xda pa2x ka..aishh tersilap tnya soalan plak..nervess kata kan..mak kata aku la patot bg hadiah,tp aku ckp xda duit..mak kata xpa,tggu aku keje,pas 2 beli hadiah bg kat dia..hrp2x aku bleh berjaya dan dpt beli hadiah yg sgt istimewaa kat mak aku..dan aku juga hrp agar mak aku sempat menerima hadiah aku dan melihat kejayaan aku jika dizinkan Allah...taching la plak rasanya entri ari nie..aku la taching,korang aku xtau la..k,la aku pon nk berangkat g dh,pesawat taliban tgh tggu..bye2x..wasalam

1 comment:

  1. ak plk umur 22 mean thn ni gk bru ak wish...slama ni x pnh pn...hihi...yg best slp wish sblm ari ibu ag...ni sume coz kwn propa gtau yg ritu ari ibu but actualy lam lg 2 or 3 hri bru ari ibu..ble tye mna ko tau ri ibu die kata ak tgk kt paper yg boleh ddicated ari ibu 2..ak pn tpuk kpala..adoyaiiii...yg 2 mmg la kuar awal...hahaha...xpe2 at least kita still wish wlaaupn da berumur bru nk reti2 wish....muahahaha

    ReplyDelete