Wednesday 4 May 2011

exam time dtg lagi!!!

assalamualaikum...hari nie nk cita skit sal exam..huhu..sebut pasal exam ja mesti lemah lutut dengaq..mana xnya,nk kena study hard and smart la..time exam ja mesti ramai org muka ketat,x ponn muka tensenn ja..sama gak la ngan aku,tp xla slalu muka tensenn..paling malas skali nk bukak buku baca..perghh mmg amik masa la nk bukak..abeh ja satu paper rasa hilang ckit beban yg ntah brapa kg yg dbawa kat dada ngan otak nie..masa time exam org dok pikiaq sal nk hapal 2 la,hapal ni la..aku plak??hmmm mesti la dok pikiaq sal nk balik umah..asyik menghitung hari ja nk balik..apa2x pon aku nk wish gud luck kat sapa2x yg ada exam..buat yg terbaekk dan jgn malas2x cam aku noo..apa pun usaha,doa dan tawakal 2 penting..jgn la plak dok asyik doa pas 2 tawakal,tp usaha habuk ponn xda...parah2x..aku nie kalau bercakap bukan main lagi,padahal 2x5 ja..hehe..ok la,nk cau dulu,dh lewat mlm sgt nie..wasalam...

No comments:

Post a Comment